joi, 20 ianuarie 2011

Sentimente

Si-mi aduc aminte 
Aproape in fiecare noapte
De acele saruturi
Ce m-au facut sa simt acei fluturi ,
Urand faptul ca nu-i mai pot simti .


Si as mai vrea macar odata
Sa te simt aproape
Ca ultima data ...
Cand te uram 
Cand stiam clar ce simt ,
Dar tu m-ai tinut in brate 
Cand adormita fiind
Simteam doar a corpului tau caldura
Si in sufletul meu , tragica furtuna 
Si nu stiam ce inseamna ...
Pana cand somnul s-a stins...


Si te-am zarit langa mine
Si as fi vrut ca iar mana sa mi-o atingi ,
Dar eram confuza si m-am gandit doar la ce-ar zice altii
Daca ar stii
Ca eu inca tin la tine si mor de ciuda
Cand te vad cu gagicata .


Si vad cum continua razboiul dintre noi
Si mi-a-si dori sa fim amandoi 
Si sa nu-mi pese de ce zice lumea ,
Sa stam intinsi pe dusumea
Si sa-mi stingi ale inimi focuri
Cu nebunesti saruturi .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu